czwartek, 26 lipca 2018

PLAYSTATION 4 PRO UBRANA W FASCYNUJĄCE SZATY "CZŁOWIEKA - PAJĄKA" !!! [PS 4] / video


    Z utęsknieniem wspominam czasy pierwszego PlayStation kiedy to w jednym z topowych na rynku czasopism o tematyce konsolowej, zobaczyliśmy z kumplem recenzję Spider-Man. Oczarowani wywindowaną oceną, dorwaliśmy PSX-owy krążek z "Człowiekim-Pająkiem" w roli głównej.
  


    
   W produkcję "Spider-Man" na przysłowiowego "Szaraka", grałem przez kilka dni, aż w końcu utknąłem gdzieś na wieki w jednej z pajęczych lokacji. Tak się niespodziewanie spauzowała na około 20 lat, moja jedyna wirtualna przygoda z "Pająkiem".

    Nowy Spider-Man zarzuci swoje ekskluzywne sieci tylko na konsolę Sony. Premiera gry nastąpi tuż po wakacjach, mianowicie 7. września



   Wtedy na rynek trafi również do sprzedaży, moim zdaniem, zjawiskowa edycja limitowana PlayStation 4 Pro, której wzornictwo inspirowane będzie rzecz jasna elementami ze Spider-Man.



Podoba Wam się taka koncepcja konsoli?



   Kolekcjonerski zestaw PS 4 z motywami "Człowieka-Pająka" prezentuje się naprawdę okazale. Niekoniecznie trzeba być fanem serii aby dorwać tak zmysłowo wymodelowaną konsolę.




Zobaczcie przy okazji kawałek materiału video:


 
   Osobiście nie jestem wielbicielem serii Spider-Man jednak tak zmysłowo zaprojektowana "limitka", nawet bez rozwinięcia pajęczej sieci, od razu trafia w moje upodobania. Mimo braku wizualnego przepychu to właśnie ten skromny design jednoznacznie wyraża tematykę i urzeka mnie swoim prostym konceptem.



 
                                                                                                         MATEUSZ - SUKER - WĄTROBA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz