Postapokaliptyczny świat pokryty śniegiem i skuty lodem to wizytówka mrocznego Fade to Silence. Produkcja studia Black Forest Games jest jeszcze w fazie produkcji, jednak jak widać na zaprezentowanym materiale video, stadium projektu powoli zbliża się do wersji finałowej.
Meritum mechaniki rozgrywki to przede wszystkim walka o przetrwanie w środowisku pełnym dziwacznych i ohydnych maszkar, rodem z filmowych adaptacji horrorów z domieszką magicznego fasonu.
Z pierwszych gameplay-ów łatwo wywnioskować, że autorzy przygotowali raczej dość sporych rozmiarów tereny, kładąc głównie nacisk na ich eksplorację i elementy crafting-u czyli metody znanej z wielu tytułów, która pozwala na tworzenie mnóstwa rozmaitych przedmiotów i różnorodnych materiałów. Taka koncepcja pozwoli graczom dobrać odpowiednie środki aby przetrwać wśród mrozu i czającego się wszędzie niebezpieczeństwa. Inwentarz powinien być pokaźny, począwszy od siekiery a na łuku kończąc.
Z pierwszych gameplay-ów łatwo wywnioskować, że autorzy przygotowali raczej dość sporych rozmiarów tereny, kładąc głównie nacisk na ich eksplorację i elementy crafting-u czyli metody znanej z wielu tytułów, która pozwala na tworzenie mnóstwa rozmaitych przedmiotów i różnorodnych materiałów. Taka koncepcja pozwoli graczom dobrać odpowiednie środki aby przetrwać wśród mrozu i czającego się wszędzie niebezpieczeństwa. Inwentarz powinien być pokaźny, począwszy od siekiery a na łuku kończąc.
Jeszcze żaden nie wyszedł mi na "banana"... |
Z motywów fabularnych powstającej produkcji wiemy tyle, że głównym bohaterem historii jest Ash. Protagonista wciela się w rolę przywódcy, który zobowiązany jest aby ocalić pewną grupę plemienia
w naszkicowanym przez autorów, niezwykle wymagającym ekosystemie bo warunki klimatyczne panujące
w ponurym otoczeniu nie są dogodne.
Wszechogarniająca, arktyczna natura rzuca nie lada wyzwanie dla użytkownika chcącego podjąć się tej owianej tajemnicą przygodzie i wyruszyć.
Co to zimowa olimpiada czy co? |
Wszechogarniająca, arktyczna natura rzuca nie lada wyzwanie dla użytkownika chcącego podjąć się tej owianej tajemnicą przygodzie i wyruszyć.
Zobaczcie kawał porządnego gameplay-u:
Póki co programiści z Niemiec zaserwowali światu swój interesujący świat po kataklizmie. Koncept posiada już naprawdę solidną konstrukcję i raczej nie jest to kolos na glinianych nogach. Lokacje zaprojektowane zostały z ciekawym rozmachem i może wyjść z tego bardzo dobra opowieść. Pozostaje nam tylko czekać na ujawnienie oficjalnej daty premiery gry.
MATEUSZ - SUKER - WĄTROBA
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz