Nastały
czasy, że coraz częściej słyszymy o nagminnie przesuwanych premierach gier lub
wypuszczaniu na rynek niedopracowanych produkcji, które po kilku tygodniach a
nawet miesiącach, zostają doszlifowane tak, jak tego oczekiwali gracze w dniu
premiery. Jedni powiedzą, że przesunięcie
daty wypuszczenia gry do sklepów, wiąże się z jej pozytywnym wykończeniem, inni będą „wieszać
psy” bo ich oszukano i twórcy nie dotrzymali wcześniejszych obietnic.
Jeżeli premiera nie zostaje jeszcze drastycznie obsunięta a finalny twór spełnia
oczekiwania odbiorców, to możemy w zasadzie taki stan rzeczy zaakceptować. Ale jednak
wszyscy wolelibyśmy sięgnąć po długo wyczekiwane dzieło w momencie oficjalnie
zapowiedzianej daty, a stworzony wirtualny świat, mógłby być z czasem usprawniany,
z czym również bardzo często się spotykamy. Bo przecież można udoskonalać grę,
która na starcie wydaje się być pozbawiona błędów lub implementować nowe mapy
czy dodatkowe tryby rozgrywki.
W przypadku najnowszej odsłony kultowego Wiedźmina, najzagorzalsi fani Geralta będą mocno sfrustrowani, bowiem „Dziki Gon”, pierwotnie zapowiedziany na końcówkę lutego, ujrzy ekranowe światło dopiero w drugiej połowie maja!!!
CD Projekt RED z zaistniałej
sytuacji, tłumaczy się w oficjalnym liście do graczy:
Drodzy Gracze,
Od początku prac nad Wiedźminem 3: Dziki Gon zakładaliśmy, że będzie to bardzo ambitna gra. Chcemy dać graczowi możliwość przeżycia epickiej historii w olbrzymim, otwartym świecie fantasy.
Wielkość i złożoność Wiedźmina 3, będąca jedną z jego kluczowych zalet ma decydujący wpływ na przebieg produkcji. Teraz, pod koniec prac, widzimy jak wiele detali wymaga poprawek. Wypuszczając najważniejszą grę w historii studia musimy być pewni, że błędy zredukowaliśmy do poziomu pozwalającego w pełni cieszyć się rozgrywką.
Patrząc realnie na obecne tempo prac i obciążenie zespołu doszliśmy do wniosku, że potrzebujemy jeszcze trochę więcej czasu. Team pracuje na maksymalnych obrotach, ale potrzebujemy dodatkowych 12 tygodni i dlatego przesuwamy datę premiery na 19 maja 2015.
Czujemy, że jesteśmy Wam winni przeprosiny. Za wcześnie wyznaczyliśmy datę premiery i to jest nasza lekcja na przyszłość. Wiemy co musimy zrobić by Dziki Gon stał się jedną z najlepszych RPG w jakie zagracie i ciężko nad tym pracujemy. Przepraszamy i jednocześnie prosimy o Wasze zaufanie.
Dziękujemy za wsparcie, które codziennie nam okazujecie. Naprawdę to doceniamy. Dodaje nam to dodatkowych sił.
Zarząd CD PROJEKT S.A.
Co Wy na to? Czekamy przecież na najnowszą odsłonę jednej z najlepszych serii na świecie!
Mateusz-Suker-Wątroba
To chyba lepiej żeby dopracowali gre
OdpowiedzUsuń